3 trenduri HR care iti vor ajuta afacerea sa creasca

3 trenduri HR care iti vor ajuta afacerea sa creasca

In anul 2017 s-au remarcat 3 trenduri HR care sunt foarte benefice pentru procesul de recrutare.

Departamentul de resurse umane se ocupa de foarte mule aspecte in cadrul unei afaceri. Un studiu nisat arata ca 34% din timp un departament de resurse umane se ocupa de procesul de salarizare, iar restul din timp este orientat catre evolutia angajatilor, a propriului departament si strategiilor de atragere a viitorilor angajati.

HR-ul este, in multe cazuri, un al doilea motor pentru o afacere si trebuie intretinut, actualizat si ajutat sa evolueze constant.

De la an la an apar noi trenduri tocmai pentru a ajuta specialistii in HR sa tina pasul cu evolutia pietei. Trendurile in privinta strategiei de angajare din 2017 pentru departamentul de resurse umane, fata de alti ani, sunt o extindere a trendurilor incepute in 2016.

Team Building si Teamwork sunt trenduri HR

Indiferent de industria, nisa, compania in care sunt, oamenii simt nevoia de conexiune. Este dificil sa colaborezi eficient cu oameni cu care nu poti rezona, nu poti comunica sau care sunt mult prea straini pentru a iti oferi senzatia de confort pe parcursul colaborarii. Prin urmare, in 2016 tot mai multe companii mari au inceput proiecte ample de Team Building si teamwork.
Companiile au incercat sa determine mai multi angajati sa lucreze in echipa, pentru a sustine comunicarea interna.

Asigurarile de sanatate creeaza o competite sanatoasa intre angajatori

Cel mai important din oferta pentru viitorul tau angajat ramane salariul, insa in secolul XXI oamenii au nevoie de asigurari medicale solide, pe care sa se poata baza in caz de nevoie. Atunci cand inaintati o oferta de angajare luati in considerare si aspectul sanatatii. In definitiv, cu totii vrem sa ne bucuram de viata cat mai mult, deci avem nevoie sa ramanem sanatosi.

Hainele Casual

Nu orice post iti ofera luxul de a te putea imbraca mai relaxat la serviciu, nu mereu, insa atunci cand angajatul nu ia contact cu clientii, lucreaza pe partea de back-end sau in departamente, precum cel de IT de ce sa nu oferi posibilitatea unui angajat sa stea mai relaxat in timpul celor 8 ore de program?
Majoritatea oamenilor tind sa aleaga sa lucreze cu o companie care are un cod vestimentar mai relaxat.
Daca o iti permiti sa renunti definitiv la strictetea codului vestimentar, ai putea sa iei in considerare ideea de a oferi “casual Friday” din cand in cand pentru angajatii tai.

0 Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Read previous post:
Cum iti deschizi P.F.A

Atunci cand incepi pe drumul antreprenoriatului fara un capital de inceput generos, sau chiar pe zero, cel mai bun mod...

Close